Voortgang landelijke keuring, bezoek reserveren en coronatoegangbewijs

Zoals de weersverwachtingen nu zijn voor Putten dan geven ze zaterdag 3 uur zon op, 18 graden en mogelijk dat er een druppel regen valt.
Het bestuur van SLG heeft besloten om de Landelijke certificaatwaardige keuring door te laten gaan.
Ondanks de belemmeringen hopen we dat het een geslaagde keuring wordt.

Reserveren kan tot uiterlijk vrijdag 27 augustus 2021 om 23.00 uur.
Graag bij de reservering aangeven voor welke ring
(ring 1: Wit en Bont of ring 2:Toggenburger, Nubisch en Boergeit)
uw interesse uitgaat en een stoel meenemen.
Vergeet niet vooraf te melden dat u zaterdag komt kijken of de inzenders assisteren
Bij aankomst gaan de inzenders met hun dieren via de hoofdpoort naar binnen en de bezoekers parkeren op het ruime parkeerterrein aan de weg (volg de aanwijzingen).
Zoals in het vorige nieuwsbericht is aangegeven is een coronatoegangsbewijs een absolute voorwaarde.
De QR-code kan vanaf uw telefoon worden gescand of van een uitgeprinte Nederlandse versie van de QR-code. Geeft de scan groen, dan heeft u een correcte coronatoegangsbewijs en bent u welkom.
Vervolgens laat u een geldig legitimatiebewijs (rijbewijs, paspoort of ID-kaart) zien.
De scan geeft de eerste letter van uw voornaam, de eerste letter van uw achternaam en uw geboortedatum. Dit wordt gecontroleerd en mag u na het ontsmetten het terrein betreden.
Heeft u geen mobiele telefoon of bent u niet in staat om een QR-code aan te maken, dan wordt een papieren vaccinatiebewijs geaccepteerd. Let op: wel in combinatie van een legitimatiebewijs.

Onderstaande mogelijkheden kunt u gebruiken.

Direct hier via de site
Contact pagina
WhatssApp Ons Stuur een Appje (Jan De With)

Coronatoegangsbewijs

U kunt op 1 van deze 3 manieren een coronatoegangsbewijs krijgen:
•    Vaccinatiebewijs:
Volledige coronavaccinatie. Met een Europees goedgekeurd vaccin.
Vanaf zaterdag 10 juli is in Nederland een vaccinatie geldig vanaf 14 dagen nadat u volledig bent gevaccineerd. Meestal kan CoronaCheck uw vaccinatiebewijs automatisch ophalen uit de systemen van RIVM of GGD.
    Herstelbewijs
Bewijs dat u minder dan 6 maanden geleden hersteld bent van corona.
•    Testbewijs
Een negatieve testuitslag van minder dan 24 uur voor de activiteit.

Informatie keuring

Google Maps Organisatie: Stichting Landelijke Geitenkeuring
Locatie:  Hippisch Verband Putten.
  Halvinkhuizerweg 80, 3882 LA PUTTEN
Aanvang:   9.30 uur

LATEN TESTEN

Heeft u nog niet beide prikken gehad, kunt u zich laten testen (24 uur max van tevoren )
Plan dit in via https://www.testenvoortoegang.org/

Voor de bestuursleden is dit ook allemaal nieuw, maar ondanks de hobbels gaan we nog steeds door met de organisatie van de keuring. Er zijn ongeveer 190 dieren van 32 eigenaren aangemeld en we willen hen het liefst niet teleurstellen.
Zoals eerder aangegeven is woensdag 25 augustus 2021 het laatste beslissingsmoment of de keuring door kan gaan. Dit is voornamelijk afhankelijk van het weer en op dit moment lijken de lange termijn weersverwachtingen gunstig…... Er worden geen tenten opgezet, maar we hopen met zonnig weer bij de stalling van de geiten voor een deel gebruik te maken van de schaduw van de bomen en struiken.
Volgens het bijgevoegde schema is het mogelijk om met een coronatoegangsbewijs de 1,5 meter-maatregel los te laten. Maar er staat onder het schema: Evenementen blijven onder voorbehoud van lokale regels, zoals vergunningen van de gemeente. Volgens gemeente Putten blijven vaste zitplaatsen op 1,5 meter verplicht en gaan we handhaven. Graag een stoel meebrengen,
nog steeds aanmelden of u de keuring wilt bezoeken en welke ring uw voorkeur heeft.
Ring 1: Wit en Bont Ring 2: Toggenburger, Nubisch en Boergeit

Stap 1 Stap 2
  Meld dat u komt, aantal en ringvoorkeur. Zorg dat u vaccinatiebewijs, herstelbewijs of een negatief testbewijs en ID bij u heeft